OFERTA PRODUSE

Set educativ de sortare si numarare, recunoasterea formelor si culorilor Learning Resources - Tobe interactive



Producator: Learning Resources

Sectiune: Jucarii, Copii & Bebe

Categorie: Jucarii & jocuri educative

Subcategorie: Jucarii educative

Cod produs: 199019

Id oferta: -

Disponibilitate: Indisponibil

Timp de livrare: Indisponibil

Acest produs este momentan indisponibil sau nu face parte din oferta Esteto.

Descrierea produsului:

Set educativ de sortare si numarare, recunoasterea formelor si culorilor Learning Resources - Tobe interactive

Educarea copilului incepe inca din primele zile de viata.
Pana la varsta de 1 an, copilul trebuie sa se familiarizeze cu tot ceea ce-l inconjoara, astfel el adaptandu-se la noul mediu de viata.

O metoda inedita de a dezvolta inteligenta copilului dumneavoastra este jocul cu setul educativ de Tobe pentru invatat. De ce?

Setul contine:

Cinci tobe de plastic numerotate

elemente care ajuta la recunoasterea:
formelor
culorilor
numerelor

Fiecare toba cu numar contine si o forma geometrica, iar fiecare dintre ele creaza un sunet diferit in momentul in care este lovita cu cele 2 bete de toba (incluse);

Dimensiuni toba: 10 cm inaltime;

Varsta minima recomandata: +2 ani;

Pentru: Copii.

Varsta: 2 ani +.

Brand: Learning Resources

Fotografia afisata are caracter informativ. Specificatiile produselor sunt informative, in conformitate cu datele transmise de catre producatorii sau distribuitorii autorizati. Acestea precum si pretul pot fi modificate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.

Review-uri

(0 review-uri)

0.00

0 review-uri

5 stele
(0)
4 stele
(0)
3 stele
(0)
2 stele
(0)
1 stele
(0)

Detii sau ai utilizat produsul?

Spune-ti parerea acordand o nota produsului

Acorda o nota
Adauga un review

Alte produse din categoria Jucarii & jocuri educative care te-ar putea interesa:




Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor


Acceseaza Versiunea Pentru Mobil


Copyright © Esteto.ro  

Termeni si conditii.