OFERTA PRODUSE

Marketing ecologic - Avia Carmen Morar, editura Rovimed

Producator: Rovimed

Sectiune: Carti

Categorie: Afaceri Economie

Subcategorie: Marketing

Cod produs: 63750

Id oferta: 63306

Disponibilitate: In Stoc

Timp de livrare: Maxim 3 zile

Vandut de: Libris SRL

Pret: 19.62 Lei

Transport Gratuit
pentru comenzi peste 150 Lei
Garantia Calitatii
factura si declaratie conformitate
Cost Transport: 9.9 Lei
la comenzi mai mici de 150 Lei
Banii Inapoi Garantat
drept de retur in 14 zile

Descrierea produsului:

Marketing ecologic - Avia Carmen Morar, editura Rovimed: Marketing ecologic. Studiu comparativ marketing ecologic - marketing traditional de Avia Carmen Morar

In cadrul marilor probleme ale lumii contemporane se inscrie si optiunea omenirii - din ce in ce mai clar conturata - de a gandi si a actiona pentru o dezvoltare durabila pe planeta Pamant. Mediul de afaceri romanesc nu poate sa se sustraga acestei tendinte majore. In peisajul turbulent generat si intretinut de criza economico-financiara mondiala fiecare entitate economica incearca sa se identifice si sa urmeze o cale pentru depasirea dificultatilor majore, ce se ridica in fata propriei dezvoltari spre o evolutie performanta.

Caracterizat printr-o viziune strategica si o abordare holistica, de natura a integra interesele agentului economic cu ale comunitatii in care acesta actioneaza si cu cele ale societatii in ansamblul sau marketingul contemporan reprezinta unul din mijloacele, de natura a raspunde cerintelor dezvoltarii durabile la nivel local, national si/sau international.

Marketingul dezvoltarii durabile reprezinta cadrul de referinta in care se inscrie si tema prezentei lucrari, ce se concentreaza asupra dezvoltarii marketingului ecologic in mediul de afaceri romanesc. Un astfel de subiect solicita o ampla si temeinica documentare asupra stadiului cunoasterii la nivel international si autohton, paralel cu o abordare din multiple unghiuri de vedere.

Deopotriva acesta solicita o viziune prospectiva, temeinic argumentata asupra directiilor de actiune, ce se cer urmate, pentru a se ajunge la o schimbare de mentalitate, din partea producatorilor, distribuitorilor si consumatorilor. Daca pana nu demult companiile promovau ideea ca ceea este bine pentru afacerea acestora este bine si pentru societate, astazi modul de gandire si actiune a agentului economic se cere schimbat potrivit ideii ca "... ceea ce este bine pentru societate este bine si pentru propria sa afacere". - Autoarea

Caracteristici: An aparitie - 2018; Format - 240x170 mm; Nr. pagini - 164; Editie - Necartonata;

ISBN: 9786065837386

Editura: Rovimed

Autor: Avia Carmen Morar

Fotografia afisata are caracter informativ. Specificatiile produselor sunt informative, in conformitate cu datele transmise de catre producatorii sau distribuitorii autorizati. Acestea precum si pretul pot fi modificate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.

Alte produse din categoria Afaceri Economie care te-ar putea interesa:

-25%
Paradoxul puterii - Dacher Keltner, editura Curtea Veche
Paradoxul puterii - Dacher Keltner, editura Curtea Veche

Pret initial: 35 Lei


Pret redus: 26.25 Lei


Acceseaza Versiunea Pentru Mobil


Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor

Copyright © Esteto.ro  

Termeni si conditii.