Marele trend contemporan in ce priveste ingriirea si stylingul parului este acela ca oamenii sunt dispusi sa mearga la extreme pentru imagine si frumusete. Unele dintre cele mai importante segmente pe care se concentreaza Wella in prezent sunt combaterea subtierii parului si incetinirea procesului de incaruntire. Un alt trend major este acela ca imaginea noastra este si capitalul nostru social, a devenit, asadar, un bun. Asta provoaca designerii si specialistii sa razbata dincolo de domeniul lor specific de abordare, cautand solutii complexe si complete care, pe de o parte, sa poata mentine un stil pentru cei conservatori, iar pe de [...]
Wella CEO Sal Mauceri spune ca „la sfarsitul fiecarei zile trebuie sa fim siguri ca am furnizat produse de cea mai inalta calitate tuturor clientilor. Nu este vorba numai de a-ti taia parul si a-l vopsi, ci de o experienta completa, benefica pentru par si dupa ce iesi din salon”. Tocmai pentru aceasta ingrijire completa si de durata exista agama Wella SP Luxe Oil, creata pentru a furniza o sustinere profunda si integrala a parului. Sampoane Wella SP Luxe Oil Multe femei experimenteaza incontinuu cand vine vorba despre tunosoare. Se indragostesc de o linie, apoi, in scurt timp, se plictisesc si o schimba, uneori chiar radical. [...]
„Cred ca a fi stilist este una dintre cele mai frumoase meserii din lume. Uneori acesti artisti nici nu realizeaza ca aranjarea parului este una dintre putinele arte adevarate, facute de mana. Aproape totul a ajuns astazi fabricat, de la moda la operatiile pe cord asistate de computer. Stilistii tin aur in maini si intotdeauna va fi asa. Asta nu se poate inlocui, nu poti pune o masina sa faca asa ceva. De aceea, misiunea noastra la Wella este de a oferi incantare si stilistilor si clientilor prin crearea acelor produse pe care le-au visat dar nu le credeau posibile”, spune Sylvie Moreau, vivepresedinte Global Wella. Si daca acest lucru [...]
„Oamenii ar trebui sa se bucure de parul lor. Creste si se metamorfozeaza tot timpul. Si, pana la urma, este doar par”, indeamna Eugene Souleiman, director international Wella styling. Ce poate face renumitul stilist cu parul este atestat de faptul ca a devenit o legenda mondiala in domeniu. Ce pot face oamenii obisnuiti? Ce spune stilistul: sa se bucure, sa-l transforme, sa se amuze cu el, sa faca declaratii de personalitate, sa se simta liberi si expresivi. Produsele Wella le pun la dispozitie toate mijloacele de a realiza asta. Wella SP Repair Sampoane Ce reprezinta stilul asimetric? Este mai greu de mentinut odata obtinut? La [...]
Produsele Londa si-au capatat un renume constant datorita calitatii lor si accesibilitatii pronuntate, unul dintre atu-urile forte cu care si-a castigat clientii acest brand de top. Nu este de mirare, in aceste conditii, ca adaptarea continua la semnalele din piata duce la reactii prompte din partea Londa. Una dintre cele mai spectaculoase si eficiente astfel de reactii este intrarea pe piata a variantelor de sampoane „maxi”, mai exact variantele consacratelor produse ale companiei in cantitate de 1000 ml. Pe scurt, aceeasi calitate intr-o cantitate sporita. Sampon Londa Visible Repair 1000 Parul este o parte din viata ta. Traieste [...]
Vezi, atinge si simte cu grija. Ce poate fi mai minunat pentru pretiosul par decat principiul de pe frontispiciul brandului de top mondial Wella, care are un raspuns pentru toate problemele si o solutie de infrumusetare pentru toate stilurile? Sampoane Wella Enrich Vrei sa te tunzi periuta într-o parte si bob la nivelul barbiei în cealalta? Vrei, pe de alta parte, un par mereu parul lung si bogat? Vrei o revigorare, o schimbare de look sau de culoare? Sampoanele Wella Enrich se prezintă. Wella Enrich Moisturing este dedicat parului uscat si deteriorat, caruia ii confera pe loc volum si vitalitate. Extractul de matase dinc [...]
„Pe maini bune”, spune despre sine unul dintre cele mai celebre branduri care au grija de par, Londa. Stilistii companiei faimoase in toata lumea au pe frontispiciul profesiei frumusetea si vitalitatea parului, animat de culoare, textura, miscare si stralucire. Londa este un brand renumit atat la nivel international, cat si in tara, fiind de multi ani si partenerul stilistilor de succes din Romania. Londa inseamna traditie, incredere, relatii individuale si sustinere locala. Produsele si serviciile Londa pretuiesc frumusetea clientilor si incurajeaza talentul stilistilor. Sampoane Londa Visible Repair Oamenii si-au aranjat parul [...]
Stilistul Wella de renume mondial Eugene Souleiman spune ca „am depasit epoca stilurilor ostentative. Azi, femeile vor sa arate mai tinere si felul in care isi aranjeaza si ingrijesc parul este cea mai minunata cale de a atinge acest deziderat”. Nimic mai adevarat. Sampoane Wella Brilliance Parul lung, pe langa faptul ca arata minunat, este un deziderat. Dar nu poate arata oricum si nu se poate mentine intr-o stare precara, cu urmari neplacute asupra sanatatii lui. Asadar, pentru un par frumos si sanatos pe care vrem sa il purtam lung, alegerea ideala de ingrijire este gama Wella Brilliance, pentru aportul vizibil de stralucire pe [...]
„Când lucrezi intr-un salon, prioritatea este sa obtii un zambet de la fiecare client”, spune faimosul stilist Bert Kietzerow, cel care ii pregateste pe stilistii profesionisti Londa la seminarii din toata lumea si considera experienta ca fiind „una care inspira”. Despre asta este de fapt vorba la Londa: inspiratie, incredere, experienta trecutului convertita in profesionalism prezent si perspective viitoare. Sampoane Londa Color Radiance Samponul este clasificat ca produs de par si, de asemeni, o solutie utilizata pentru a putea elimina poluantii parului, precum si particulele de piele din par. Este definitia simpla a evolutiei [...]
Un look minunat în fiecare zi este un deziderat pentru care lupta milioane de oameni, acasa, la saloanele profesionale, in laboratoare de cercetare si pe piata produselor cosmetice. Cand spui Schwarzkopf, spui calitate si sustinere, deopotriva pentru aspect, ca si pentru sanatatea si ingrijirea parului si a scalpului. Stylingul parului pare sa nu mai aiba limite. Coafurile sunt tot mai indraznete, sfidand gravitatia, inovand stiluri, stabilind trenduri care doar cu putin inainte pareau imposibil de realizat. In spatele acestor arhitecturi ale parului stau produsele profesionale de top, iar brandul Schwarzkopf le pune la dispozitie [...]
Îngrijirea unghiilor înseamnă igienă şi frumuseţe. Transformarea manichiurii într-o formă de artă, într-o expunere a pasiunii pentru estetică se reflectă în oferta Clarissa de produse cosmetice profesionale, care observa in permanenta propunerile designerilor pentru fiecare sezon al anului. Mereu în tendinţe şi cu preocupare evidenta de îmbunătăţire a aspectului si tehnicii, Clarissa ofera o gamă larga, completa, de servicii şi produse profesionale de manichiura de cea mai bună calitate, acordand concomitent o atenţie sporită ultimelor inovaţii. O manichiură frumoasă reprezintă detaliul care întregeşte un look, il imbogateste, vorbeste [...]
Persistentă, rezistenta, stralucitoare si in zeci de nuanţe care lasa imaginatia sa zburde. Aceasta este oja semipermanenta Clarissa, brand ialian care a cucerit milioane de inimi (si de maini…). Dupa cum se stie, aspectul unghiilor este unul dintre punctele esentiale asupra carora femeile se concentreaza, indiferent de ocupatie sau varsta. Mainile ingrijite reprezinta o dovada a feminitatii si o carte de vizita. In lumea moderna insa, femeia este mult mai ocupata decat in trecut. Asadar, cum sa facem sa avem manichiura impecabila si totusi sa economisim timp pretios? Solutia este oja semipermanenta. Produs cosmetic innovator, oja [...]
Corrida, Albarosa, Puro, Ribera, Diana, Brandy, Neon Fucsia, Gerbera, Frutti di Bosco sau Roso Cardinale… Gelurile colorate de la Clarissa intrec asteptarile oricui. Se pot aplica si peste unghia naturala si peste cea artificiala, sunt autonivelante, flexibile, usor de aplicat si stralucitoare. Toate felurile de geluri necesita intarirea sub lumina UV sau LED. Pe scurt, intarirea se obtine printr-o reactie in lant generata de moleculele din gel care, odata expuse la lumina speciala, formeaza lanturi in procesul de polimerizare. Aceste insiruiri chimice ofera gelului capacitatea de a se intari. Dar acestea sunt doar detaliile [...]
Una dintre profesiunile de credinta ale companiei Wella este aceea de a fi mereu in avangarda industriei frumusetii. Pornind de la aceasta idee, Wella propune un program complex care vizeaza sustenabilitatea, mai exact contributia companiei la o lume mai buna, mai naturala si mai curata, cu atat mai mult cu cat domeniul este unul vast, care inglobeaza nenumarate energii creatoare, ca si tehnologii, consum frecvent de resurse etc. In aceste repere a aparut Wella Committed Beyond Beauty, un proiect vizionar, menit, asa cum spun cei de la Wella, sa „ii uneasca pe toti cei care ne inspira si impreuna sa schimbam felul in care vedem [...]
„La Wella, credem într-un tel pe care îl urmarim zi de zi: frumusetea prin implicare, credinta ca lucrurile mici pot avea un impact mare si în saloane si în afara lor”, afirma compania care a trecut frontierele ingrijirii cosmetice si a intrat in mai toate aspectele vietii de fiecare zi a milioane de oameni, asa cum si-a propus. O confirma stilisti de renume, ca David Thurston, de la „Butterfly Loft Salon & Spa”, din Los Angeles, mereu inspirat de Wella: „Fără un dialog intre minti deschise nu poate exista progres sau crestere. Si sunt atat de multe inovatii care apar in fiecare zi! Sper sa pot ramane si pe viitor in contact cu cat [...]
Wella System Professional colaboreaza constant cu zeci de stilisti renumiti (cum ar fi Eugene Souleiman sau Josh Wood) pentru a identifica tendintele in ingrijirea parului si a fi mereu cu un pas inainte. Nu este vorba doar de a percepe trendurile, ci si de a stabili unele noi, prin inovatie si performanta. Toate aceste cercetari si rezultatele lor fac parte, de altfel, dintr-o viziune unitara numita generic TrendVision si care inspira de peste un deceniu tot ce inseamna evolutie a domeniului. Asadar, trendul actual pentru sezonul cald in viziunea Wella System Professional are repere urbane accentuate. Stilul femeilor este [...]
Vastul domeniu Wella System Professional Care and Styling include atat de multe produse de îngrijire, incat este aproape imposibil ca o persoana sa nu-si gaseasca combinatia potrivita. Cu produsele Wella SP, clientii nu doar pot sa-si personalizeze stilul si look-ul, ci pot conta si pe rezultate pentru sanatate si pe efecte de durata. Orice client are de regula nevoie de produse specifice si exact despre asta este vorba in cazul gamei Care and Styling. „Un client are o viziune. Este treaba mea să transform aceasta viziune in realitate, lucrand cu produsele noastre si facand in asa fel incat acestea sa fie cheia pentru obtinerea celui [...]
Succesul mereu mai mare de care se bucura produsele Wella SP este dat, printre multe altele, si de preocuparea constanta a companiei de a alatura unor produse de top altele, complementare, care sa duca spre perfectiune o viziune unitara despre cum ar trebui sa fie ingrijit si sa arate parul oricui. Este vorba despre aşa-numitul „focus pe servicii complete”, promovat de la varful conducerii Wella SP pana la cel din urma lucrator al companiei si, fireste, pana la stilisti si colaboratori. De altfel, este ceea ce sintetizeaza Sal Mauceri, CEO al Wella SP, care arata ca „prin inovatie am schimbat jocul in domeniu, facand pasi reali [...]
Alegerea samponului potrivit pentru fiecare nu mai este o „misiune dificila” din moment ce putem apela la produsele unuia dintre liderii globali ai industriei cosmeticelor. Asadar, frumusetea zilnica nu poate ocoli gama de sampoane Wella SP. Cu spuma lor bogată si efectele benefice asupra scalpului si aspectului parului, sampoanele renumitului producator de cosmetice sintetizeaza experienta de peste un secol a companiei si reflecta motivele pentru care produsele Wella sunt in topul mondial. Pentru persoanele care poarta culoarea blond in toate nuantele ei, alegerea Wella SP Silver Blond inseamna stralucire in plus (si nuante galbui [...]
„Keune Haircosmetics” este un brand prestigios,care produce cosmetice de cea mai inalta calitate pentru ingrijirea parului. Fondata in 1922 de Jan Keune – unul dintre descoperitorii formulei permanente – Keune a devenit in timp o marca sinonima cu calitatea profesionala si excelenta in industria frumusetii. Andrew Biazis, Chief Operating Officer al Keune America de Nord, detaliaza, in cadrul unui interviu, plaja larga de produse, aportul de tehnologie si pregatire cu care Keune sta in fata consumatorilor din intreaga lume, obisnuiti deja cu cea mai inalta calitate din oferta de produse a brandului. „Scopul nostru nr. 1 la Keune [...]
Acest website foloseste cookie. Apăsând Accept sau navigând pe acest website, ești de acord cu folosirea cookie-urilor. Află mai multe despre cookie-uri in sectiunea Politica de utilizare Cookie-uri.