Producator: Universitara
Sectiune: Carti
Categorie: Afaceri Economie
Subcategorie: Marketing
Cod produs: 180774
Id oferta: -
Disponibilitate: Indisponibil
Timp de livrare: Indisponibil
Marketing - Ion Smedescu, editura Universitara: Marketing. Aspecte teoretice. Studii de caz. Aplicatii. Teste - Ion Smedescu
Ca disciplina stiintifica economica, marketingul face parte din categoria disciplinelor fundamentale, avand un puternic caracter teoretico-aplicativ datorita importantei acesteia in domeniul afacerilor nationale si internationale.
In toti cei 17 ani in care a condus Universitatea Romano-Americana, a urmarit promovarea valorilor educationale ale invatamantului superior american, pe fondul bogatelor traditii ale invatamantului romanesc, recunoscut pe plan international. Absolvent al Facultatii de Finante, din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti, in anul 1952, doctor in economie din anul 1989, a elaborat si publicat o serie de lucrari, manuale si articole de marketing, pe probleme de specialitate, dintre care amintim: Bazele marketingului (2008), Marketing (2007), A Modern Approach of Teaching Marketing, Concept, Knowledge and Skills (2006) si altele.
Caracteristici: An aparitie - 2008; Format - 240 x 170 mm; Nr. pagini - 292; Editie - Necartonata;
ISBN: 9789737495013
Editura: Universitara
Autor: Ion Smedescu
0.00
0 review-uri
Acest website foloseste cookie. Apăsând Accept sau navigând pe acest website, ești de acord cu folosirea cookie-urilor. Află mai multe despre cookie-uri in sectiunea Politica de utilizare Cookie-uri.