OFERTA PRODUSE

Branding in secolul xxi: rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor - Victor-e



Producator: Nedefinit

Sectiune: Carti

Categorie: Afaceri Economie

Subcategorie: Dezvoltarea Afacerilor

Cod produs: 495981

Id oferta: -

Disponibilitate: Indisponibil

Timp de livrare: Indisponibil

Acest produs este momentan indisponibil sau nu face parte din oferta Esteto.

Descrierea produsului:

Branding in secolul xxi: rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor - Victor-e:

ISBN: 9786062612603

Editura: Nedefinit

Fotografia afisata are caracter informativ. Specificatiile produselor sunt informative, in conformitate cu datele transmise de catre producatorii sau distribuitorii autorizati. Acestea precum si pretul pot fi modificate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.

Review-uri

(0 review-uri)

0.00

0 review-uri

5 stele
(0)
4 stele
(0)
3 stele
(0)
2 stele
(0)
1 stele
(0)

Detii sau ai utilizat produsul?

Spune-ti parerea acordand o nota produsului

Acorda o nota
Adauga un review

Alte produse din categoria Afaceri Economie care te-ar putea interesa:




Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor


Acceseaza Versiunea Pentru Mobil


Copyright © Esteto.ro  

Termeni si conditii.