OFERTA PRODUSE

Sociologia Modei - Alina Duduciuc, editura Institutul European

Producator: Institutul European

Sectiune: Carti

Categorie: Stiinte Umaniste

Subcategorie: Sociologie

Cod produs: 56228

Id oferta: 55783

Disponibilitate: In Stoc

Timp de livrare: Maxim 3 zile

Vandut de: Libris SRL

Pret: 39 Lei

Transport Gratuit
pentru comenzi peste 200 Lei
Garantia Calitatii
factura si declaratie conformitate
Cost Transport: 12.9 Lei
la comenzi mai mici de 200 Lei
Banii Inapoi Garantat
drept de retur in 14 zile

Descrierea produsului:

Sociologia Modei - Alina Duduciuc, editura Institutul European:
Din cuprins:
◊ Precizari terminologice: gustul, stilul, infatisare, codul vestimentar maniera, moda si teribilismele, definitii ale modei
◊ Moda - o forma de comportament colectiv
◊ Vestimentatia si competenta profesionala
◊ Uniformele si efectele asupra comportamentului
◊ Vestimentatia si normele religioase
◊ Managementul impresiei infatisarii si interesul vestimentar

Lucrarea prezinta principalele directii de cercetare (sociologica, psihosociologica, antropologica, istorica, semiotica), publicatii si lucrari semnificative din sociologia modei. Sunt lamurite conceptele de "moda", "vestimentatie", "gust", "infatisare" si "maniera". Un spatiu important este dedicat analizei sociologice a modei, in special vestimentatiei ca fapt social. Sunt descrise cele doua directii de studiu care s-au conturat in sociologia modei: prima, corelativa evenimentelor social-politice si culturale ale inceputului de secol XX, denumite prin termenul generic de "modernitate" si cea de-a doua, relationata comportamentului colectiv, o teoretizare dezvoltata cu precadere dupa anii '60. Apeland la teoriile psihosociologice, autoarea raspunde totodata unor interogatii: "Ce rol au hainele in perceptia persoanei?" ;"Cum ne formam impresiile despre ceilalti in baza imbracamintei?"; "Ce tipuri de inferente fac oamenii pornind de la tinuta oficiala si tinuta vestimentara lejera a celorlalti?"; "Sunt hainele un indicator important al competentelor sociale si profesionale ale actorilor sociali?"; "La ce tinute vestimentare apeleaza indivizii pentru a produce imagini favorabile despre sine?"; "Ce imagini ale sinelui isi construiesc si isi proiecteaza indivizii prin imbracaminte?"; "Sunt hainele o expresie a atitudinilor sexuale ale indivizilor?"; "Reflecta imbracamintea valorile sociale ale purtatorilor si statusul social al acestora?".

Caracteristici: An aparitie - 2012; Colectie - Academica; Format - 165x235 mm; Nr. pagini - 208;

ISBN: 9789736118487

Editura: Institutul European

Autor: Alina Duduciuc

Fotografia afisata are caracter informativ. Specificatiile produselor sunt informative, in conformitate cu datele transmise de catre producatorii sau distribuitorii autorizati. Acestea precum si pretul pot fi modificate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.

Review-uri

(0 review-uri)

0.00

0 review-uri

5 stele
(0)
4 stele
(0)
3 stele
(0)
2 stele
(0)
1 stele
(0)

Detii sau ai utilizat produsul?

Spune-ti parerea acordand o nota produsului

Acorda o nota
Adauga un review

Alte produse din categoria Stiinte Umaniste care te-ar putea interesa:




Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor


Acceseaza Versiunea Pentru Mobil


Copyright © Esteto.ro  

Termeni si conditii.