OFERTA PRODUSE

Apa de toaleta pentru barbati Pour Homme, Azzaro, 30 ml


-15%

Pret initial: 139 Lei


Pret redus: 118 Lei

-15%

Pret initial: 165 Lei


Pret redus: 140 Lei

-9%

Pret initial: 123 Lei


Pret redus: 111 Lei

-5%

Pret initial: 168 Lei


Pret redus: 158 Lei

-6%

Pret initial: 245 Lei


Pret redus: 230 Lei

-15%

Pret initial: 365 Lei


Pret redus: 310 Lei


Producator: Azzaro

Sectiune: Parfumuri

Categorie: Parfumuri pentru barbati

Subcategorie: Apa de toaleta barbati

Cod produs: 609603

Id oferta: -

Disponibilitate: Indisponibil

Timp de livrare: Indisponibil

Acest produs este momentan indisponibil sau nu face parte din oferta Esteto.

Descrierea produsului:

Azzaro Pour Homme este un parfum lemnos proaspăt, picant și o întruchipare a bărbatului etern tânăr.

Acest cocktail unic de eleganță, vitalitate și masculinitate a fost creat de Gerard Anthony, Martin Heiddenreich și Richard Wirtz. Alchimia intuitivă și inovatoare armonizează peste 320 de ingrediente, mai mult de jumătate provenind din natură.

Note de varf: chimen, lavanda, stanjenel, salvie, busuioc, anason, bergamota, lamaie

Note de inima: lemn de santal, boabe de ienupar, paciuli, vetiver, cedru, cardamom

Note de baza: piele, boabe de tonka, ambra, mosc, lichen Lansat în 1978.

Cantitate: 30 ml.

Brand: Azzaro

Fotografia afisata are caracter informativ. Specificatiile produselor sunt informative, in conformitate cu datele transmise de catre producatorii sau distribuitorii autorizati. Acestea precum si pretul pot fi modificate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.

Review-uri

(0 review-uri)

0.00

0 review-uri

5 stele
(0)
4 stele
(0)
3 stele
(0)
2 stele
(0)
1 stele
(0)

Detii sau ai utilizat produsul?

Spune-ti parerea acordand o nota produsului

Acorda o nota
Adauga un review

Alte produse din categoria Parfumuri pentru barbati care te-ar putea interesa:




Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor


Acceseaza Versiunea Pentru Mobil


Copyright © Esteto.ro  

Termeni si conditii.