OFERTA PRODUSE

Tarotul Rider Waite - Arthur Edward Waite si Pamela Colman Smith

Producator: Adevar Divin

Sectiune: Carti

Categorie: Spiritualitate & Ezoterism

Subcategorie: Dezvoltare Spirituala

Cod produs: 744024

Id oferta: 743730

Disponibilitate: In Stoc

Timp de livrare: Maxim 2 zile

Vandut de: Soapta Stelelor

Pret: 55.7 Lei

Transport Gratuit
pentru comenzi peste 250 Lei
Garantia Calitatii
factura si declaratie conformitate
Cost Transport: 18 Lei
la comenzi mai mici de 250 Lei
Banii Inapoi Garantat
drept de retur in 14 zile

Descrierea produsului:

Tarotul Rider Waite® Un set magic fascinant, complex si totusi simplu, cu multe implicatii esoterice si spirituale in arcanele sale destinate atat incepatorilor cat si cunoscatorilor.

Un set de tarot celebru si deosebit, initiatic si profund. Intra acum in fascinanta lume a tarotului si afla care este viitorul tau si cum il poti influenta! Bazat pe editia originala (singura autorizata) a faimosului pachet cu 78 de carti de Tarot Rider-Waite® Ilustratii originale de Pamela Colman Smith® sub supervizarea lui Arthur Edward Waite Instructiuni preluate din cartea Cheia Tarotului, de Arthur Edward Waite Introducere De Stuart R. Kaplan Dr. Arthur Edward Waite (1857-1942) a fost un adept autentic al ocultismului, ale carui lucrari, intre care Kabbalah Sacra si Cheia Tarotului, au fost publicate in Anglia in anul 1910. Cheia pachetului de carti de Tarot folosita de Waite a fost simbolismul.

Acesta spune in Cheia Tarotului: „Adevaratul Tarot este simbolismul; el nu vorbeste alta limba si nu ofera alte indicii”. Ce sunt cartile de Tarot despre care scrie atat de inspirat Waite? In ce consta mesajul fiecareia dintre ele si cum au aparut simbolurile fascinante ilustrate pe ele? Originea precisa a cartilor de Tarot in antichitate ramane incerta. In cartea Le monde primitif, publicata in anul 1781, Court de Gebelin emite ipoteza ca Tarotul deriva dintr-o veche lucrare egipteana: Cartea lui Thoth. Thoth a fost Mercur al egiptenilor.

Se considera ca a fost unul din primii regi si inventatorul sistemul hieroglific. Gebelin sustine ca Tarotul s-a raspandit in Europa sub influenta egiptenilor si tiganilor. Aparitia cartilor de Tarot in Europa precede cu peste cinci secole cartea lui White. Un calugar german, Johannes, descrie un joc numit Ludas Cartarum, jucat in anul 1377. Cronicarul din secolul XV Covelluzzo descrie introducerea in Viterbo a acestor carti de joc in anul 1379. In 1369, cartile de joc nu sunt mentionate in decretul regelui Charles VI al Frantei impotriva jocurilor de noroc.

Cu toate acestea, 28 de ani mai tarziu, primarul Parisului a interzis prin ordonanta din 22 ianuarie 1397 jucarea tenisului, jocurilor cu mingea, popicelor si folosirea cartilor de joc de catre muncitori, cu exceptia zilelor de sarbatoare. In general, este acceptat faptul ca jocurile cu carti au aparut in Europa in a doua jumatate a secolului al XIV-lea. Primul pachet complet cu 78 de carti a aparut cel mai probabil in Italia, sau poate vreun geniu inovativ a combinat cele 56 de carti comune ale Micii Arcane cu cele 22 de carti ezoterice si emblematice ale Marii Arcane, formand astfel pachetul cu 78 de carti. In secolul XV, cartile de Tarot erau desenate sau pictate manual pentru casele princiare din nordul Italiei si din Franta. Mai tarziu, pachetele cu carti de joc au inceput sa se raspandeasca din ce in ce mai mult, fiind reproduse prin tehnici de gravare industriala. In secolul XVI a devenit foarte popular un pachet cu carti de Tarot numit Tarotul marseillez.

In arhivele Bibliotecii Nationale din Paris exista la ora actuala 17 carti din Arcana Mare despre care se crede (cel mai probabil eronat) ca au fost pictate manual in jurul anului 1392 de Jacquemin Gringonneur pentru regele Charles VI al Frantei. Este de presupus ca adevarata origine a acestor carti este venetiana. Cu alte cuvinte, avem de-a face cu un pachet de Tarocchi din secolul XV. Biblioteca Pierpont Morgan din New York detine 35 de carti dintr-un Tarot cu 78 de carti datand din 1484, atribuite fie lui Bonifacio Bembo, fie lui Antonio Cicognara. Pachetul pare sa ii fi apartinut cardinalului Ascanio Maria Sforza (1445-1505) sau mamei sale, Bianca Visconti Sforza, nefiind destinat jocului. Dupa toate aparentele, el pare sa fie o simpla reprezentare pictoriala a acelei epoci. Alte jocuri de carti europene timpurii asociate cu Tarotul includ: Tarocchi din Mantegna, care contine 50 de carti in cinci serii de cate zece. Tarocchi din Venetia sau pachetul lombard, care contine 78 de carti, inclusiv cele 22 de carti din Arcana Mare, alaturi de cele 56 din Arcana Mica. Tarocchino din Bologna, care contine 62 de carti, despre care se crede ca au fost create de Francois Fibbia, print de Pisa. Pe langa cele 22 de carti din Arcana Mare, acesta nu contine decat 40 de carti cu suite numerice. Minchiate din Florenta, similar pachetului obisnuit de Tarot cu cele 78 de carti ale sale, la care se adauga insa alte 21 de carti care contin semnele Zodiacului, cele patru elemente si cele trei virtuti cardinale.

Afisarile cartilor de Tarot pentru ghicirea norocului tin cont nu doar de semnificatia divinatorie individuala a unei carti, ci si de proximitatea dintre acestea si chiar de pozitia ei verticala (normala sau inversata). Cartile inversate aveau o semnificatie mai slaba, intarziata sau chiar inversata. Scurtul titlu descriptiv al celor 22 de carti din Arcana Mare serveste drept catalizator pentru semnificatia mai profunda pe care doreste sa o exprime cel care isi da in carti. Pachetul de Tarot contin 78 de carti impartite in doua grupe principale: 22 de carti din Arcana Mare 56 de carti din Arcana Mica Cele 22 de carti din Arcana Mare sunt considerate emblematice si contin 21 de carti numerotate de la XXI la I (adica de la 21 la 1), plus una nenumerotata numita Nebunul (Le Mat sau Le Fou in franceza). Ele sunt considerate tromfi (atouts – atuuri in franceza, atutti sau trionfi in italiana), care inseamna „mai presus de celelalte”. Cele 56 de carti din Arcana Mica contin patru suite, inclusiv cartile obisnuite de curte regala: Regele, Regina, Valetul, plus o a patra, numita Cavaler, plasata intre Regina si Valet. Suitele sunt de regula spatele, batele, cupele (inimile) si monedele sau romburile (diamantele). Se crede ca la origini ele au reprezentat cele patru clase sociale in epoca medievala: nobilimea si persoanele care au ajuns la un anumit rang prin serviciul militar erau simbolizate de spade; taranii sau clasa muncitoare de bate; preotimea si politicienii de cupe; iar negustorii si industriasii de monede.

Cartile Tarotului modern par sa isi aiba originea in cele ale Tarotului Medieval. Pe masura ce jocurile de carti au devenit din ce in ce mai populare, s-a renuntat la cartile din Arcana Mare (cu exceptia Nebunului, care s-a transformat in Joker), iar Cavalerul si Valetul au fost combinate, ramanand doar Valetul. Asa s-a ajuns la pachetul de carti standard cu 52 de carti de joc plus Jokerul. In ultimele doua secole au aparut mai multe carti importante care descriu aspecte diferite ale Tarotului. Printre autorii lor s-au numarat Gebelin (1781), Etteilla (1783), Levi (1854), Vaillant (1857), Mathers (1888), Papus (1889), Falconnier (1896), Wirth, Waite (1910), Thierens, Case, Crowley (1944), Gray (1960), Knight (1965), Moakley (1966), Doane (1967) si Kaplan (1970) . La initiativa si sub supervizarea lui Waite, domnisoara Pamela Colman Smith (o fata americana membra a Ordinului Golden Down) a desenat un pachet unic cu 78 de carti de Tarot, numit „Pachetul de Carti Rider”. Domnisoara Smith a crescut in Jamaica, iar in timpul primilor ani ai adolescentei a calatorit cu compania de teatru a lui Terry si Henry Irving. La 21 de ani, ea s-a stabilit in Anglia, lucrand ca designer teatral si ilustrator. Interesul ei fata de teatru a condus la colaborarea sa cu William Butler Yeats, alaturi de care a lucrat la diferite scenografii. Mai tarziu, ea a colaborat cu fratele acestuia, Jack Yeats, la ilustrarea si publicarea unei reviste minore intitulata The Broad Sheet, inainte de a-si publica propria revista, The Green Sheaf, in care a prezentat diferite balade, imagini, basme si poeme. Trasatura cea mai uimitoare a Pachetului de Carti Rider consta in faptul ca toate cartile, inclusiv cele 40 de carti numerice (cele patru suite de la As la Decar), sunt prezentate sub forma unor ilustratii emblematice, foarte adecvate pentru divinatie. Din acest punct de vedere, pachetul difera de formele rigide ale spadelor, batelor, cupelor si monedelor ilustrate anterior pe cartile de Tarot. Waite considera de asemenea ca dat fiind ca nu avea un numar si reprezenta cifra zero, Nebunul nu trebuia situat intre cartile 20 si 21, avand o pozitie mult mai naturala inaintea Magicianului, prin atribuirea primei litere a alfabetului ebraic, Aleph.

Waite a transpus numerele a doua carti din Arcana Mare: Puterea – prezentata in alte carti de Tarot cu numarul XI (indeosebi in pachetul de carti de joc al lui Muller 1JJ si in Tarotul marseillez al lui Grimaud) – a devenit VIII, schimband astfel locul cu Justitia, care a devenit XI (din VIII). La ora actuala exista un interes fenomenal fata de cartile divinatorii ale Tarotului. Investigatorii seriosi folosesc etalarea cartilor pentru a incerca sa plaseze trecutul intr-un context mai semnificativ, pentru a intelege astfel mai bine prezentul si pentru a revela alternativele care se vor manifesta in viitor. Cei mai putin familiarizati cu cartile de Tarot prefera sa le foloseasca la fel ca pe un joc, complacandu-se in etalari si lecturi la diferite petreceri sau in mici grupuri private. Cat despre colectionari, acestia considera cartile de Tarot colorate si interesante. Cartile de Tarot sunt folosite de adolescenti, de studenti, de constructori, de oamenii de afaceri, de diferiti profesionisti, de colectionari – practic, de oameni din toate domeniile vietii. Ziarele, revistele si emisiunile de radio si de televiziune fac comentarii frecvente referitoare la aceasta moda.

Adolescentii savureaza petrecerile in care isi dau in Tarot. Adultii merg la mese festive, evenimente caritabile si picnicuri la care isi dau in Tarot. Hollywood-ul a inventat chiar trendul din ce in ce mai popular al petrecerilor date de celebritati la care sunt invitati cititori faimosi in Tarot, in beneficiul oaspetilor lor. Unul din cele mai fascinante aspecte ale Tarotului este efectul personal al cartilor asupra celor care le folosesc. In cartea sa, Cheia Tarotului, Waite prezinta o dimensiune noua a semnificatiei acestora. Orice amator al Tarotului, indiferent daca este un cercetator serios sau un om de rand care se joaca de-a ocultismul, are doar de castigat daca citeste cartea lui Waite, a carui perspectiva este foarte profunda. U.S. Games Systems Inc. are placerea de a publica acum Pachetul Universal de Carti de Tarot Waite, bazat pe reproducerea autentica a „pachetului Rider” original. - Stuart R. Kaplan Stamford, CT 06902 Revizuit in februarie 2004 Semnificatiile divinatorii ale cartilor din Arcana Mare MAGICIANUL – indemanare, diplomatie, boala, durere, pierdere, dezastru, incredere in sine, vointa, persoana care isi da in carti (daca este de sex masculin). Inversat: medic, mag, boala psihica, dizgratie, neliniste. MAREA PREOTEASA – secrete, mister, viitorul inca nerevelat, femeia de care este interesat cel care isi da in carti (daca este de sex masculin); persoana care isi da in carti (daca este de sex feminin), tenacitate; intelepciune, stiinta. Inversata: pasiune, ardoare morala sau fizica, orgoliu, cunoastere superficiala. IMPARATEASA – rodnicie, initiativa, actiune, zile lungi, clandestin, necunoscut, dificultate, indoiala, ignoranta.

Inversata: lumina, adevar, revelarea unor aspecte ascunse, bucurie publica, indecizie (potrivit unei alte interpretari). IMPARATUL – stabilitate, putere, ajutor, protectie, persoana importanta, convingere, ratiune. Inversat: bunavointa, compasiune, credit, dar si confuzie in randul dusmanilor, obstructie, imaturitate. MARELE PREOT – alianta prin casnicie, captivitate, servitute, compasiune si bunatate, inspiratie, persoana la care apeleaza pentru ajutor cel care isi da in carti. Inversat: societate, buna intelegere, concordie, bunatate excesiva, slabiciune. INDRAGOSTITII – atractie, iubire, frumusete, depasirea incercarilor. Inversat: esec, planuri stupide. FAETONUL – ajutor (asistenta), providenta, dar si razboi, triumf, prezumtie, razbunare, necaz. Inversat: tulburari sociale, cearta, disputa, conflict, infrangere. PUTEREA – putere, energie, actiune, curaj, maretie. Inversata: abuz de putere, despotism, slabiciune, discordie. EREMITUL – prudenta, dar si (mai ales) tradare, disimulare, coruptie, talharie. Inversat: ascundere (disimulare), deghizare, politica, teama, precautie fara motiv. ROATA NOROCULUI – destin, noroc, succes, fericire. Inversata: crestere, abundenta, superfluu. JUSTITIA – echitate, dreptate, probitate, executiv. Inversata: legea in toate aspectele ei, bigotism, subiectivism, severitate excesiva. SPANZURATUL – intelepciune, incercari, circumspectie, discernamant, sacrificiu, intuitie, divinatie, profetie. Inversat: egoism, multime, corp politic. MOARTEA – sfarsit, mortalitate, distrugere, coruptie. Inversata: inertie, somn, letargie, impietrire, somnambulism. ECHILIBRUL – economie, moderatie, frugalitate, management, acomodare. Inversat: tot ce tine de biserica, religii, secte, preotie, dar si combinatii nefericite, disociere, interese aflate in competitie.

DIAVOLUL – devastare, violenta, forta, vehementa, efort extraordinar, fatalitate, ceva predestinat, fara a fi neaparat rau. Inversat: fatalitate malefica, slabiciune, meschinarie, orbire. TURNUL – suferinta, suparare, distrugere, saracie, adversitate, calamitate, dizgratie, amagire. Inversat: aceleasi caracteristici, dar mai slabe; de asemenea: opresiune, inchisoare, tiranie. STEAUA – pierdere, furt, privatiune, abandonare; altii o interpreteaza ca speranta si viitor luminos. Inversata: aroganta, neputinta, trufie. LUNA – dusmani ascunsi, pericol, calomnie, intuneric, teroare, amagire, eroare. Inversata: instabilitate, inconstanta, tacere, amagire si eroare, dar intr-un grad mai mic. SOARELE – fericire materiala, casnicie fericita, multumire. Inversat: aceleasi caracteristici, dar intr-o mai mica masura. JUDECATA – schimbare de pozitie, reinnoire, rezultat. Inversata: slabiciune, frica, simplitate, dar si deliberare, decizie, sentinta. LUMEA – succes asigurat, ruta, calatorie, emigratie, zbor, schimbare de loc. Inversata: inertie, fixitate, stagnare, permanenta. 0 NEBUNUL – nebunie, manie, extravaganta, betie, delir, frenezie, tradare. Inversat: neglijenta, absenta, distributie, neatentie, apatie, nulitate, vanitate. Este usor sa ne dam seama ca atat timp cat nu exista o sugestie clara asigurata de sensul superficial, interpretarea Tromfilor din Arcana Mare prin arta divinatorie este superficiala si arbitrara in cel mai inalt grad (aceasta este parerea mea). Misterele luminii nu sunt totuna cu cele ale fanteziei. Arcana Mica Vom descrie in continuare cele patru suite ale cartilor de Tarot tinand cont de categoria careia ii apartin si de imaginile lor, incercand sa gasim toate sensurile, pornind de la cat mai multe surse. Batele REGELE de Bate – natura fizica si emotionala atribuita acestei carti este intunecata, aprinsa, binevoitoare, animata, detasata, nobila. Regele tine in mana o bata din care iese o floare si poarta, la fel ca regii din celelalte suite, o palarie de protectie sub coroana. Este asociat cu simbolul leului, care apare ca blazon pe spatele tronului. Semnificatii divinatorii: barbat brunet, prietenos, de la tara, casatorit, onest si constiincios. Inversat: bun, dar sever; auster, dar tolerant. REGINA de Bate – in ilustratiile din acest pachet de carti, batele sunt intotdeauna infrunzite, simbolizand astfel viata si animatia. Din punct de vedere emotional si in celelalte privinte, personalitatea Reginei corespunde cu cea a Regelui, dar este mai magnetica. Semnificatii divinatorii: femeie bruneta sau de la tara, prietenoasa, casta, plina de iubire, onorabila. In cazul in care cartea de langa ea ilustreaza un barbat, ea afiseaza o buna dispozitie fata de acesta. In cazul in care cartea ilustreaza o femeie, ea este interesata de persoana care isi da in carti. Semnifica de asemenea iubirea de bani. Inversata: bunatate, economic, indatoritor, amabil. Semnifica de asemenea opozitie, invidie, amagire si infidelitate. CAVALERUL de Bate – este ilustrat ca si cum s-ar afla intr-o calatorie, inarmat cu o bata scurta. Desi poarta armura, nu este un razboinic. Trece pe langa niste munti sau niste piramide. Semnificatii divinatorii: plecare, absenta, zbor, emigrare. Tanar brunet, prietenos. Schimbare de resedinta. Inversat: despartire, divizare, intrerupere, discordie. VALETUL de Bate – Intr-un peisaj similar celui de dinainte, un tanar sta in picioare, ca si cum ar face o proclamatie. Este necunoscut, dar credincios, iar vestile aduse de el sunt ciudate. Semnificatii divinatorii: tanar brunet, credincios, iubit (amant), emisar, postas. Daca se afla langa o carte care ilustreaza un barbat, depune o marturie binevoitoare in favoarea acestuia. Daca este urmat insa de Valetul de Cupe, trebuie considerat un rival periculos. Detine toate calitatile specifice batelor. Inversat: intamplari minore, anunturi, vesti proaste, dar si indecizie si instabilitatea care o insoteste de regula. ZECE de Bate – barbat oprimat de greutatea celor zece bate pe care le poarta cu el. Semnificatii divinatorii: carte cu multe semnificatii, nu toate similare. Unele sunt asociate cu onoarea si cu bunele intentii. Altele cu opresiunea, dar si cu norocul, castigul si succesul. De asemenea, este o carte a aparentelor, deghizarii si perfidiei. Locul de care se apropie personajul ilustrat ar putea avea de suferit din cauza batelor sale. Succesul devine imaterial in cazul in care cartea este urmata de Noua de Bate, iar daca cel care isi da in carti are un proces, este posibil ca el sa sufere o pierdere. Inversat: obstacole, dificultati, intrigi si toate analogiile lor. NOUA de Bate –personajul din imagine se sprijina de bata sa, avand o privire expectativa, ca si cum ar astepta un dusman. In spatele lui se afla alti opt tarusi ridicati si ordonati, ca un fel de gard. Semnificatii divinatorii: cartea semnifica tarie in raport cu opozitia. Daca ar fi atacat, personajul ar riposta cu fermitate. Alaturi de acest sens principal exista si alte semnificatii adiacente, precum: intarziere, suspendare, amanare. Inversat: obstacole, adversitate, calamitate. OPT de Bate – cartea simbolizeaza miscarea prin ceea ce este imuabil – un zbor al batelor deasupra unui camp deschis. Semnificatii divinatorii: activitate de culise, calea acestei activitati, rapiditate (de pilda, cea a unui curier rapid); graba mare, sperante mari, viteza de a atinge o destinatie care promite o fericire foarte mare; ceva care se afla in miscare, inclusiv sagetile iubirii. Inversat: sagetile geloziei, disputa interna, mustrari de constiinta, certuri. SAPTE de Bate – ilustratia prezinta un tanar aflat pe o culme stancoasa, care roteste o bata. In spatele lui se afla alte sase bate infipte in pamant. Semnificatii divinatorii: aceasta este o carte a curajului, caci tanarul detine pozitia avantajoasa, desi este atacat de sase dusmani. In plan intelectual, cartea semnifica discutii, o disputa verbala, negocieri in afaceri, un razboi comercial, barter, competitie.

Este totusi o carte a succesului, caci combatantul se afla pe o culme, iar dusmanii lui nu pot ajunge la el. Inversat: perplexitate, stanjeneala, anxietate. SASE de Bate – imaginea prezinta un calaret cu o cununa de lauri pe cap, insotit de mai multi soldati care merg pe jos pe langa el, toti cu bate. Semnificatii divinatorii: cartea a fost special conceputa pentru a revela mai multe semnificatii. Cea mai evidenta este aceea de triumf si victorie. Pe un alt plan, cartea simbolizeaza vestile bune, care sunt aduse de un curier al regelui, dar si asteptarea incununata de propria sa dorinta – coroana sperantei. Inversat: teama, de pilda de un dusman victorios aflat la portile cetatii, tradare, lipsa de loialitate, cum ar fi aceea care deschide portile cetatii in fata unui dusman. CINCI de Bate – mai multi tineri isi rotesc batele, ca intr-o competitie sportiva sau intr-o intrecere amicala. Ei doar se joaca de-a razboiul, de unde si semnificatiile divinatorii: imitatie, cum ar fi o lupta falsa; competitie acerba si efortul de a-ti cauta norocul si averea. Pornind de la aceasta interpretare, unii sustin ca este o carte a aurului, castigului si bogatiei. Inversat: tertipuri, contradictie, litigiu, disputa. PATRU de Bate – ilustratia prezinta o mare ghirlanda suspendata de patru bate mari infipte in pamant. Doua personaje feminine ridica buchete de flori. In partea laterala exista un pod peste un sant cu apa, care conduce la un conac. Semnificatii divinatorii: de aceasta data, sensurile sunt ilustrate perfect de imagine: viata la tara, odihna, buna intelegere, armonie, prosperitate, pace si tot ce tine de aceste atribute senine. Inversat: semnificatia ramane aceeasi: crestere, fericire, frumusete, infrumusetare. TREI de Bate – un personaj calm, vertical, cu spatele la noi, priveste de pe o culme vasele care trec pe mare. Trei bate sunt infipte in pamant, iar personajul se sprijina usor de una din ele. Semnificatii divinatorii: personajul simbolizeaza puterea solid ancorata, spiritul intreprinzator, efortul, comertul, descoperirea; vasele ii apartin personajului, transportand marfurile sale. Inversat: sfarsitul necazurilor, suspendarea sau finalul unei activitati, dezamagire si efort lucrativ. DOI de Bate – un barbat inalt priveste de pe un parapet tarmul si marea din zare. El tine in mana dreapta un glob si in cea stanga o bata, care se sprijina de parapet. O alta este fixata intr-un inel. In partea stanga apar un trandafir, o cruce si un crin. Semnificatii divinatorii: intre cele doua interpretari posibile nu este posibila nici o conexiune: pe de o parte, bogatie, noroc, maretie; pe de alta parte, suferinta fizica, durere, boala, tristete, umilire. Desenul ne face o sugestie: acesta este un mosier care isi contempla mosia, uitandu-se alternativ la un glob. El ne aminteste de boala, de umilinta si de tristetea lui Alexandru cel Mare in mijlocul grandorii bogatiei acestei lumi. Inversat: surpriza, minunare, incantare, emotie, necaz, teama. ASUL de Bate – o mana care ies dintr-un nor tine o bata sau un ciomag. Semnificatii divinatorii: creatie, inventie, intreprindere, puterile care conduc la acestea, principiu, inceput, sursa, nastere, familie, origine, inceputul unei actiuni intreprinzatoare. Potrivit unei alte interpretari: bani, noroc, mostenire. Inversat: decadere, decadenta, ruina, pierzanie, dar si bucurie intunecata. Cupele REGELE de Cupe – regele tine in mana stanga un sceptru scurt, iar in cea dreapta o cupa mare. tronul sau pluteste pe mare. Intr-o parte laterala se vede o nava, iar in cealalta un delfin care sare. Semnificatia implicita este ca semnul Cupelor se refera la apa, care apare in toate cartile acestui semn. Semnificatii divinatorii: barbat blond, om de afaceri, lege sau divinitate, responsabil, dispus sa ii faca un serviciu celui care isi da in carti. Simbolizeaza de asemenea egalitate, arta si stiinta, inclusiv pe cei care profeseaza stiinta, legea si arta; inteligenta creativa. Inversat: barbat necinstit, cu doua fete, escrocherie, pretentie, injustitie, viciu, scandal. REGINA de Cupe – o femeie frumoasa, blonda, visatoare (care vede imagini atunci cand priveste in cupa). Semnificatii divinatorii: femeie buna. blonda, onesta, devotata, dispusa sa ii faca un serviciu celui care isi da in carti. Inteligenta plina de iubire, dublata de harul clarviziunii, succes, fericire, placere, dar si intelepciune, virtute. Inversata: interpretarile variaza; femeie buna, dar si femeie distinsa in care nu se poate avea incredere, femeie perversa, viciu, dezonoare, depravare. CAVALERUL de Cupe – imaginea prezinta un calaret gratios, deloc razboinic, linistit, care poarta un coif inaripat, ce simbolizeaza gratia superioara a imaginatiei care caracterizeaza uneori aceasta carte. Semnificatii divinatorii: sosire, abordare, eventual de catre un mesager, avansuri, propunere, conduita, invitatie, stimulare. Inversat: tertipuri, artificiu, subtilitate, escrocherie, duplicitate, frauda. VALETUL de Cupe – imaginea prezinta un valet blond, cu o infatisare placuta, usor efeminat, cu un aspect studios si constiincios, care contempla un peste ce iese dintr-o cupa si se uita la el. Semnificatii divinatorii: tanar blond, cu care cel care isi da in carti va intra in contact si care ii va face un serviciu; tanar studios, vesti, mesaj, perseverenta, reflectare, meditatie – toate aceste calitati fac trimitere la afaceri.

Inversat: gust, inclinatie, atasament, seductie, deceptie, artificiu. ZECE de Cupe – imaginea prezinta un curcubeu alcatuit din cupe, contemplat intr-o stare de minunare si de extaz de un barbat si o femeie aflati dedesubt, in mod evident sot si sotie. El isi tine bratul drept in jurul ei si cel stang ridicat. Intr-o maniera similara, ea isi tine bratul drept ridicat. Cei doi copii care danseaza langa ei nu au remarcat miracolul, dar sunt oricum fericiti. Pe fundal apare o scena casnica. Semnificatii divinatorii: multumire, relaxare a inimii, perfectiunea acestei stari. Daca se incadreaza in celelalte carti etalate, persoana care are grija de interesele celui care isi da in carti. Cartea face de asemenea trimitere la orasul, satul sau tara celui care isi da in carti. Inversat: relaxarea inimii false, indignare, violenta. NOUA de Cupe – personajul bonom din imagine are parte de un festin care il multumeste pe deplin, iar in spatele lui exista o sumedenie de cupe cu vin. Semnificatii divinatorii: concordie, multumire, bunastare fizica, dar si victorie, succes, avantaj, satisfactie pentru cel care isi da in carti. Inversat: adevar, loialitate, libertate. Interpretarile variaza insa, putand include: greseli, imperfectiuni, etc. OPT de Cupe – barbat cu un aspect sordid care isi goleste cupele fericirii, liberei intreprinderi, initiativei si grijilor anterioare. Semnificatii divinatorii: la prima vedere, imaginea vorbeste de la sine, dar exista si interpretari opuse: bucurie, blandete, timiditate, onoare, modestie. Inversat: mare bucurie, fericire, festin. SAPTE de Cupe – imaginea prezinta mai multe potire ciudate ale viziunii. Semnificatii divinatorii: favoruri ale spiritelor naturii, imagini reflectate, imaginatie, sentimente, lucruri vazute in paharul contemplatiei; sunt sugerate unele realizari de acest fel, dar nimic permanent sau substantial. Inversat: dorinta, vointa, hotarare, proiect. SASE de Cupe – doi copii intr-o gradina aurie, cu cupele pline cu flori. Semnificatii divinatorii: carte a amintirilor si a trecutului. Poate face trimitere la amintirile din copilarie, la fericire, bucurie, etc., venind insa din trecut – lucruri care nu mai exista.

O alta interpretare o inverseaza pe aceasta: relatii noi, o cunoastere noua, un mediu nou, copii care se joaca intr-un mediu nou. Inversat: viitorul, reinnoirea, ceea ce urmeaza sa treaca odata cu prezentul. CINCI de Cupe – personaj infasurat intr-o mantie inchisa la culoare, care priveste lateral catre trei cupe rasturnate, in timp ce alte doua stau vertical in spatele lui, pastrand ceva din continut, dar nu integral. Semnificatii divinatorii: este o carte a pierderii, dar nu totale: trei s-au pierdut, dar au ramas doua. Poate face trimitere la o mostenire, la o transmisie si la patrimoniu, dar care nu corespund asteptarilor. In cazul unora poate face trimitere la casatorie, dublata insa de amaraciune sau de frustrare. Inversat: vesti, aliante, afinitate, rudenie, stramosi, intoarcere, proiecte false. PATRU de Cupe – tanarul din aceasta imagine sta asezat sub un copac si contempla trei cupe care stau pe iarba in fata lui. un brat care iese dintr-un nor ii ofera o alta cupa. Expresia tanarului este una de nemultumire fata de mediul in care se afla. Semnificatii divinatorii: griji, dezgust, aversiune, neplacere imaginara, ca si cum vinul acestei lumi i-ar fi oferit doar o stare de satietate, nu si placere. Un vin celest ii este oferit acum, dar tanarul nu se simte consolat. Este inclusiv o carte a placerii amestecate. Inversat: noutate, presentiment, instructiuni noi, relatii noi. TREI de Cupe – imaginea prezinta trei fete intr-o gradina care isi tin cupele ridicate, ca si cum ar inchina. Semnificatii divinatorii: incheierea unei probleme intr-o maniera perfecta, generatoare de abundenta si de multumire, fericire, victorie, implinire, usurare, vindecare. Inversat: expeditie, livrare, realizare, final. DOI de Cupe – doi tineri de sex opus ciocnesc o cupa. Deasupra este ilustrat caduceul lui Hermes, intre aripile caruia apare un cap de leu. Semnificatii divinatorii: iubire, pasiune, prietenie, afinitate, uniune, concordie, relatii sexuale. Ceea ce a sfintit natura. Inversat: iubire falsa, nebunie, neintelegere. ASUL de Cupe – in partea de jos a imaginii se afla o apa cu nuferi. Mana care iese din nor tine in palma o cupa din care curg patru jeturi. Un porumbel care tine in cioc o anafura marcata cu o cruce coboara si o pune in cupa. Din cupa se revarsa picaturi pe toate partile.

Cartea face trimitere la o realitate abundenta care transcende Arcana Mica. Semnificatii divinatorii: inima sincera, bucurie, multumire, salas, hrana, abundenta, fertilitate, masa sfanta, fericire. Inversat: inima falsa, mutatie, instabilitate, revolutie. Spadele REGELE de Spade – personajul sta pe un tron de judecata, tinand in mana o sabie scoasa din teaca. Semnificatii divinatorii: tot ce tine de ideea de judecata si de atributele sale: putere, comanda, autoritate, inteligenta militanta, lege, si asa mai departe. Inversat: cruzime, perversitate, barbarie, perfidie, intentii rele. REGINA de Spade – tine spada vertical, in mana dreapta, sprijinindu-i manerul de bratul tronului sau. Mana stanga este intinsa in fata, cu bratul ridicat. Regina are o mina severa, care sugereaza familiaritatea cu durerea. Semnificatii divinatorii: vaduvie, tristete si stanjeneala feminina, absenta, sterilitate, doliu, privatiune, separare. Inversata: malitie, bigotism, artificiu, pudoare prefacuta, amagire. CAVALERUL de Spade – personajul din imagine galopeaza, ca si cum si-ar alunga dusmanii. Semnificatii divinatorii: indemanare, bravura, aparare, dusmanie, manie, razboi, distrugere, opozitie, rezistenta, ruina. Inversat: imprudenta, incapacitate, extravaganta. VALETUL de Spade – personaj mladios si activ, care tine cu ambele maini o spada ridicata, mergand rapid. Semnificatii divinatorii: autoritate, supraveghere, servicii secrete, vigilenta, spionare, examinare, si toate calitatile pe care le incumba aceste aspecte. Inversat: aspectele negative ale acestor calitati, ceea ce este ascuns, nepregatire sau chiar boala. ZECE de Spade – personaj prosternat, strapuns de toate cele zece spade. Semnificatii divinatorii: imaginea este ilustrativa in sine; durere, suferinta, lacrimi, tristete, dezolare. Inversat: avantaj, profit, succes, favoare – dar nu permanente. De asemenea: putere si autoritate. NOUA de Spade – personaj feminin care sta pe pat, intr-o atitudine de dezolare, cu noua spade deasupra ei. Semnificatii divinatorii: moarte, esec, sarcina pierduta, intarziere, amagire, dezamagire, disperare. Inversat: inchisoare, indoiala, suspiciune, teama rezonabila, rusine. OPT de Spade – femeie legata, inclusiv la ochi, inconjurata de opt spade. Semnificatii divinatorii: vesti proaste, durere violenta, criza, cenzura, putere incorsetata, conflict, calomnie. De asemenea: boala. Inversat: neliniste, dificultate, opozitie, accident, tradare, ceea ce este invizibil, fatalitate. SAPTE de Spade – barbat care duce cinci spade, mergand rapid. Celelalte doua spade sunt infipte in pamant, intr-o pozitie verticala. In apropiere exista o tabara. Semnificatii divinatorii: design, incercare, dorinta, speranta, incredere, dar si cearta. Plan care poate esua, iritare. Inversat: sfat bun, consiliere, instructiuni, defaimare, balbaiala. SASE de Spade – barcagiu care isi duce pasagerii in barca sa pe malul opus. Semnificatii divinatorii: calatorie pe apa, ruta, cale, mesager, comisionar, expeditor. Inversat: declaratie, confesiune, publicitate. Potrivit unei alte interpretari: declaratie de iubire. CINCI de Spade – barbat dispretuitor care se uita dupa doua personaje ce se retrag invinse. Spadele lor zac la pamant. Personajul central poarta alte doua spade pe umarul stang si tine o a treia in mana dreapta, cu varful in jos.

El este stapanul domeniului ilustrat in imagine. Semnificatii divinatorii: degradare, distrugere, inversare, infamie, dezonoare, pierdere. Inversat: aceleasi atribute, plus inmormantare si funeralii. PATRU de Spade – efigie a regelui ilustrat in pozitie de rugaciune, intins in mormantul sau. Semnificatii divinatorii:razbunare, retragere, solitudine, odihna sihastrului, exil, mormant si sicriu. Inversat: administrare inteleapta, circumspectie, economie, avaritie, precautie, testament. TREI de Spade – trei spade strapung o inima. In spate ploua. Semnificatii d

Editura: Adevar Divin

Autor: Arthur Edward Waite

Fotografia afisata are caracter informativ. Specificatiile produselor sunt informative, in conformitate cu datele transmise de catre producatorii sau distribuitorii autorizati. Acestea precum si pretul pot fi modificate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.

Review-uri

(0 review-uri)

0.00

0 review-uri

5 stele
(0)
4 stele
(0)
3 stele
(0)
2 stele
(0)
1 stele
(0)

Detii sau ai utilizat produsul?

Spune-ti parerea acordand o nota produsului

Acorda o nota
Adauga un review

Alte produse din categoria Spiritualitate & Ezoterism care te-ar putea interesa:




Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor


Acceseaza Versiunea Pentru Mobil


Copyright © Esteto.ro  

Termeni si conditii.